wtorek, 14 stycznia 2014

Warszawa w moim domu

Każdą przygodę trzeba zacząć tamta początek miała w Death Valley więc dobrze obrazuje sytuacje:). Będzie tutaj właśnie o podróży, miejscach, wydarzeniach, jedzeniu, ludziach, rzeczach, czyli wszystkim co mnie otacza albo o czym marzę. Może będzie kolorowo, zawsze obraz bardziej do mnie przemawiał niż słowo. Pewnie w dużej mierze z perspektywy miejsca w jakim mieszkam, które wyzwala potrzeby, pragnienia i tęsknoty. Nie jest to piękna California ani egzotyczna Tajlandia. Nie jest to też wielka metropolia jak New York City. Coś czasem tutaj się też wydarza, chociaż często chciałabym być w podróży daleko. Lubię jednak Warszawę za różne rzeczy.
Lubię też mieć ją w domu. Jest mi bliższa niż Paryż czy Londyn, więc mam Dworzec Centralny i PKiN zamiast wieży Eiffla, czy Big Bena. 
Dworce, budynki, bloki, neony, sentymenty ...

Polecam: 
Warszawa do Rzeczy  - www.facebook.com/warszawadorzeczy
So Polish - Design rodem z Polski  sopolish.pl ; www.facebook.com/so.polish.design
tutaj tez można znaleźć lampę Stadion Narodowy, jeszcze jej nie mam;) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz